maandag 16 april 2012

Goeie morgen, gisteren was het Rommelmarkt in de Langestraat, hoogstraat, dus alle winkels waren open,. Frank heeft me dan ook zo dicht mogelijk tot de Langstraat gevoerd ,moest nog een klein wandelafstand doen tot Gobelin, wat ik ook deed. Heb daar de stof voor mijn hartenquilt gekocht , wat was er veel volk.Ik wou nog een klein beetje verder gaan maar werd door de massa letterlijk meegesleurd, wat niet te goede kwam van mijn  knie! Dus belde ik mijn  ventje op om me terug op te halen, al terug? vroeg hij, maar ik was blij, dit toonde terug aan dat het om op  een beurs te slenteren veel te vroeg was, de drukte kon ik echt nog niet aan en mijn knie zei "neen!" Heb van mijn voorgenomen plannen om te naaien, Niets  meer kunnen waarmaken! Terug in bed en er niet meer uit , pijnstillers genomen, Heb toch van 1 uur deze morgen tot nu kunnen slapen met Zaldiar, tradonal en Nurofen 400. Ge zou er een paard mee in slaap krijgen. Voel me beter ,mijn knie is gevoelig maar doet geen pijn meer. Ga nu mijn schade inhalen.... De2de rij hexa's voor mijn tas in elkaar steken. en nog wat borduren aan mijn tafelkleedje. ...

Deze namiddag is er Bee en dan kunnen we er samen tegenaan.
Programma deze week..... dus deze voormiddag Revalidatie, namiddag Bee,... Woensdagavond Malletjes bij Gerda....,....
Donderdagmorgen Revalidatie......Vrijdagnamiddag met Christientje Hostens naar Poperinge.... Zaterdag namiddag, Bee bij Kathy (De Lander)

Je ziet mijn dagen zijn weerom goed gevuld en ik hoop mijn programma die ik vooropstel af te maken, zijnde tasje voor Nicole , applikatie van mijn tas en afwerking ervan , het borduurwerk van mijn tafelkleedje en sandwichen om te quilten. nog wat verder quilten aan mijn Weddingring, en de stukken voor mijn hartenquilt knippen en harten erop rijgen, klaar om te applikeren (geen must dit laatste!)

De kussen die je hier op  de foto ziet zijn bij bij mij gemaakt door Marleentje Smessaert een 2-tal jaartjes terug . Ik vond ze zo mooi ...  De foto van het stoffenpakket voor mijn hartenquilt zie je morgen.

Ziezo dat was het dan, een hele boterham hé... Ik wens jullie dan ook een even gevulde week toe als mezelf en ook een leuke,vriendschappelijke en vooral een creatieve week toe. Geniet ervan en laat eens iets van jullie horen, ik maak tijd om alle dagen overal eens te piepen en comment te geven.....

8 reacties:

Anna zei

Sterkte met je knie Carine! Fijne week!

Irena zei

wat een mooie kleur, de groen combi,succes met je knie

katrien zei

Wat een druk programma heb je deze week.
Toch een beetje aan jezelf denken ook hé,neem af en toe wat rust.
Knuffel.

Sabine.v zei

oeie, wat een drukke week ! Denk ook een beetje aan jezelf hé. De kussentjes zijn heel mooi, maar ook het tasje 'in wording' ziet er lief uit. Heel veel groetjes.

Hilde zei

Hou je goed en tot vrijdag!
Groetjes

Lida zei

Je bent weer lekker bezig geweest, maar die mensenmassa's dus beter vermijden! Ik hoop dat je goed geslaagd bent voor je lapjes en je lekker door kan werken! Veel plezier met je steekjes, knuffel
Lida

Klaske zei

Héhé doe je wel een beetje rustig aan? Al aan je zelf denken hoor!!

Ineke zei

Zo zie je maar weer, niet teveel vergen van je knie, dan krijg je vanzelf weer een waarschuwing. Wat heb je een leuke week in vooruitzicht!
Groetjes

Een reactie posten