zaterdag 21 april 2012

Goeie morgen , een druilige zaterdag,maar de zon probeert er door te komen, dus niet getreurt! Vandaag staat het volgende op mijn programma , niet veel... deze morgen wat verder quilten aan mijn Wedding-Ring en deze namiddag naar Katie "De Lander" voor de Bee,ik neem mee, mijn hartjes patroon op borduurring. Heb alles gisteravond reeds voorbereid , zodat ik deze naiddag van start kan gaan en deze avond een Affo heb. De foto is er eentje van de Paas-Bee bij Katie.
Ook
wordt het weer gezellig, want het is na een lange periode van afwezigheid dat ik er weer bij kan zijn. Heerlijk toch!
"Life is beautiful" terwijl ik deze woorden pen, denk ik eraan dat ik deze quilt ook nog moet opstarten!
Dames, wens jullie een fijne zaterdag vol plannen van vriendschap, liefde en geluk...........

6 reacties:

Tilly zei

veel plezier vandaag! groetjes

Hilde zei

Fijn weekend!

Lida zei

Heel fijne en gezellige dag, ziet er veel belovend uit! Knuffel
Lida

katrien zei

Veel plezier op de bee.

AnitaS zei

Allemaal leuke werkjes. Veel plezier.

Ineke zei

Fijn weekend

Een reactie posten