dinsdag 5 april 2011

Helaas nog geen foto's , geduld alles komt in orde; Mijn winkeltje GDO is klaar(met nieuwe stof) om te borduren, maand-mysterie blokjes zullen voor donderdag zijn, (normaal ) en twee rijtjes van de Zandloper ook. Ben reeds bezig met deel 3 van Sophie's mysterie ( mag deze nog niet tonen) maar hou jullie wel op de hoogte. Gisteren nog een beetje voortgedaan aan de blokken van de maand quilt.  en een quiltje gemaakt en gequilt (mini- 5/6,5 cm  ) voor op mijn GDO , daarvan ga ik een foto maken en op blog zetten.Deze namiddag naar mijn broer die jarig is vandaag. Mijn kleindochter Margot en mijn schoonzoon z'n vader is ook jarig vandaag met drie....  Tot deze avond of morgen , leuke dag verder...........................

1 reacties:

Lida zei

Ik wens je een heel gezellige verjaardagendag, want drie tegelijk, dat is nogal wat! Ben zo nieuwsgierig naar wat je allemaal hebt gemaakt, ik hoop dat je er toch snel wat foto's van hebt, ook al mogen we nu nog niet alles zien! Fijne dag, knuffel
Lida

Een reactie posten