dinsdag 26 april 2011

Goeie morgen allemaal, goed uitgerust van het mooie Paasweekend?   Dus starten we met een nieuwe dag , zoals mijn quiltje zegt" Carpe Diem" -" Pluk de Dag" . Een mooie leuze om er volop tegen aan te gaan!  Iedereen heeft genoten of nog niet  om te piepen bij de Paas-ruil van de mede -bloggers. We werden met z'n allen weer lekker verwend hé! Wat staat er vandaag op het programma, na de normale dagelijkse werkjes, overtekenen van mijn fontein van de beren-quilt en eventueel beginnen festoneren.  Tas voor de Bee bij Sophie klaarzetten, deze namiddag verder doen aan de Mysterie, ben benieuwd.......... Deze avond verder werken aan mijn beren-quilt , dat alles gefestonneerd, de applicatie en borduren van de bloempjes  eventueel nog uitschrijven van tas voor Monique , zodat deze morgen of donderdag op de post kan.  Zo zie je altijd wat te doen.....ik wens jullie nog een leuke en zonnige dag vol inspiratie toe...............................

7 reacties:

Lida zei

Hoi Carine,
Wat een volle dag heb je gepland! Nu ik neem het er nog even van, alleen straks even naar de markt voor een lapje en een brief op de post naar België! Fijne en gezellige dag, knuffel
Lida

Guusje, zei

Leuk quiltje met een geweldige spreuk erop. Je hebt een drukke dag gehad als ik het zo lees. Nu lekker uitrusten.

Mascha zei

Wat heb je het toch lekker druk met van alles.
Leuk quiltje.
Groetjes Mascha

tiny zei

Wat een leuk quiltje, en wat plan je een boel in een dag, ik ga nog even nagenieten van het Paasweekend.

Oude lappen zei

Heb zojuist jouw blog ontdekt en sta versteld van wat jij allemaal kunt zeg.
Ga vlug nog wat verder ontdekken.
groeten
Liiane

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een schattig quiltje
En carpe diem is ook mijn leus.
groetjes Elly

Lee Prairie Designs zei

Wonderful!

Een reactie posten