donderdag 10 maart 2011

Goeie morgen allemaal. Ik start de dag vandaag met het tonen van Marleen S. haar mooie quilt die ze de maandagnamiddag bij mij in de Bee maakte. Ze heeft mijn sticherie gebruikt in ware grootte ,blokken 30/30 cm en heeft ze ingekaderd in een mooie patchwork raster. Prachtig vind ik het8 Gefeliciteerd Marleen!
 Ik wou dit toch even laten zien. Heb gisteren een mooi boek ontvangen vanuit Australië van Marina. "A Boy Story" By Anni  Downs. Ik ben er heel blij mee. Gisteren een beetje geborduurd aan mijn mysterie van Kathy
in de Malletjes bijeenkomst ,en onze gastvrouw Annelies. Was super.! Helaas ga ik een paar keer afwezig zijn bij de bijeenkomsten, andere verplichtingen. Vandaag eerst normaal huishouden,vervolgens  echt werken aan Sophie's Mysterie! want dinsdag aanstaande komt nr2 eraan hé!Zo dit is het voor nu! Een fijn dag gewenst met veel inspiratie.

11 reacties:

katrien zei

Mooie quilt van Marleen.
Hé jij hebt ook een drukke agenda.
Fijne dag.

Nelleke zei

Hallo Carine ook ik vind het een mooie quilt geworden van Marleen er word hard gewerkt bij jullie.Ook je tasjes vind ik schitterend hier een logje onder vooral met de stofjes die je ervoor gebruikt hebt.groeten Nelleke

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend Quilt, enig dat Red work
Groetjes Joke

Lida zei

Dit is een heel leuke quilt geworden, complimenten voor Marleen, maar die quilt met de tasjes hieronder .... wow, wat een gave!! Ik ben stapel op Japanse stoffen en heb er een hele bak vol van en de boeken van Yoko en enkele andere Japanse dames bevolken mijn kast, maar kom er nu niet aan toe, misschien in het najaar weer, fijne dag!! Knuffel
Lida

Sylvia zei

Wat een prachtige quilt is dat geworden! Ik vind hem echt schitterend!

Groetjes Sylvia

Marijke zei

Leuk als je de zelfde hobby met mensen kunt delen hè. Een nieuw boek van Anni altijd leuk ben benieuwd wat je gaat maken.
Lieve groet,
Marijke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooie quilt, mijn complimenten voor Marleen, leuke stitcheries!
Groetjes, Cisca

Guusje, zei

Wat een mooie quilt is dit geworden. Prachtig mooie kleuren.

Mieneke zei

Marleen heeft een hele mooie quilt gemaakt. Die combi zo met die stitcheries is erg gaaf!

tiny zei

Hij is heel mooi geworden, de stichery's vind ik prachtig.

rietje van slagmaat zei

Wat is dat toch een leuke combinatie, borduren en patchen. De donkere rand vind ik heel mooi . Rietje van Slagmaat

Een reactie posten