maandag 7 maart 2011

5 reacties:

Mieke E. zei

Knap Carine!

Ik heb pas deze blokken ontdekt en vind ze heel leuk om te maken.

Groetjes

Mieke

inge zei

knap!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Het ziet er prachtig uit, Carine!
Groetjes, Cisca

Lida zei

Ook leuk zeg, met die rondjes op de kruispunten! Zo is het een helemaal eigen quilt geworden en een leuke ook! Ik zag iemand die op alle kruispunten het trucje had toegepast, dus alweer een variant! Ik ga eerst maar eens kijken voor een achterkant, ben nog niet geslaagd! Weet ook nog niet of ik nog iets aan de mijne wil veranderen, komt vanzelf goed!! Knuffel
Lida

Terray zei

Wat een mooie dingen maak je toch!!
Deze 10 minutenblokken wil ik ook nog gaan maken, hopelijk heb ik daar vanmiddag tijd voor.
Ik heb die van jou eens even goed bekeken en ik vind dat je m mooi hebt doorgepit.
Groetjes
Tertia

Een reactie posten