donderdag 6 januari 2011

Je ziet het is een eenvoudig exemplaar van de planner,maar ja ik vond het een rustig stofje om het nieuwe jaar mee te starten.  Heb deze avond een Demo meegemaakt bij Kathy, restjes verwerken machinaal, anders werk ik nooit met de machine, tenzij hij versneden dient te worden  zoals de flip-flop of een handtas samenbrengen van naden. Anders ben ik een echte handwerk madame. Zal een voorbeeldje maken zodat jullie er een gedacht van krijgen. Komt weldra op mijn blog. Heb tevens de vier eerste sticherie-blokken van de mysterie-quilt van bij Kathy.. Wanneer ik er eentje gemaakt heb , toon ik  ze  jullie ook hoor! tot morgen....

2 reacties:

Marijke zei

Wat is het leuk om van een eenvoudig boekwerkje zoiets origineels en persoonlijks te maken. Geweldig!
groetjes Marijke

Sabine.v zei

Goed idee om een 'planner' bij te houden.
Ben deze middag ook bij Kathy geraakt en heb ook genoten van de demo. De winkel is prachtig! Ben natuurlijk ook verkocht voor de mysterieblokken met die tere kleurtjes. Wel zal ik natuurlijk eerst de jouw zien verschijnen....(LOL) Wat ben jij toch een bezige bij!

Een reactie posten