woensdag 5 januari 2011

Gisteren niet toe gekomen om foto op blog te zetten , misschien vandaag? Heb een nieuw hoes voor mijn Planner moeten maken, was 1cm te klein8 Maar is gebeurd hoor , het is een AFFO! Heel eenvoudig ,maar eficient, daar is het om te doen. Maak vandaag ruimte om copies te maken van mijn tasje en naar de personen die erom vroegen te sturen. Ze komen eraan. Ga ontbijten deze morgen met Mietje, Na de middag , eventueel patroon voor een nieuw etui uittekenen, waarin mijn DMC -en naaldenboekje zit + mapje om door te tekenen,zodat voor het nieuwe project van Siticheries bij Kathy, mijn spulletjes altijd bijeen zijn! Want ik heb er heel wat lopen ...projecten hé! Verder werken aan de Sticheries op Blok 3 en hoop dat deze klaar zal zijn ten laatste morgen.Kan dan blok 4 inlassen om zo tot mijn planning van 19 Januari te komen. Het is haalbaar!
Deze avond afspraak voor het Nieuwe jaar in te zetten met De Malletjes;;Ieder brengt een Charm-pakketje mee van 10 lapjes van (iets groter dan normaal) 15cm/15cm mooi verpakt, en na veel leute en plezier en gepatch gaan we er eentje uit het mandje halen, ben benieuwd naar wat het dit jaar zal worden! Wij doen dit telkens opnieuw zodat allen in harmonie het jaar kunnen inzetten en het hoeven geen nieuwe te zijn enkel bij een passen! Ziezo, mijn haartjes wassen, koffie zetten voor mijn ventje en mij klaarmaken voor de uitstap.......Tot nog eens vandaag of morgen....

2 reacties:

Elly's freubel hoekje zei

Heyla Carine,
Toffe blog heb je, ik ga je zeker volgen.
Het beloofde komt vd week goed
Ben heel benieuwd naar de foto van dit project
Lijkt me wel mooi en handig
Fijne dag en tot snel
Daddaaa Elly

Lida zei

Hoi Carine,
Was het een gezellige dag gisteren, al gelijk met het ontbijt begonnen, wat leuk en wat ben je druk ermee! Alvast bedankt voor het patroon en ja ben druk, maar juist die tussendoortjes houden me fris en vrolijk! Nu ga ik naar boven haartjes wassen enz. Heel fijne dag, groetjes
Lida

Een reactie posten