maandag 10 januari 2011

6 reacties:

inge zei

leuke stofjes! heb je er al een doel mee?

carine zei

nee, nog geen doel , komen niet in aanmerking voor mijn vinger-hoedjes-quilt of klosjes-qiult , zal welzijn weg vinden hoor! Carine-Brugge http://patchworstar.blogspot.com

veronique zei

leuke stofjes heb je gekregen

katrien zei

Leuke lapjes.OH,ga je ook een vingerhoedjesquilt maken ? in welke kleur ?

carine zei

Ja ik ga ze maken, in de kleuren van licht-roze tot bordeaux, pastel-groen tot donkergroen. Ben ze nog aan het vergaren. Start er weldra mee.
Groetjes Carine-Brugge

Dear Jo zei

Hoi Carine,
Ik had je blog inmiddels al gevonden :)))
Jij gaat ook vingerhoedjes maken, zie ik. Kan ik jou blij maken met wat stofjes hiervoor in ruil voor de kleintjes die je mij wilt sturen?
Mijn adres zal ik je mailen.
Groetjes, Jolanda

Een reactie posten