woensdag 19 januari 2011

hallo  Mijn programma is geslaagd, van zodra de batterijen opgeladen zijn zullen de foto's op de blog verschijnen, vandaag, Blok 3 en blok 4 van de Green Farm Village ,berenquilt zijn klaar.  Alsook enkele vingerhoedjes. Heb dan een werkmapje gemaakt om mee te nemen met borduurgaren, ring, en benodigdheden. Heb dit deze morgen vroeg gemaakt. Er dient enkel nog een mooi quiltje op stichery in quilt  op geplaatst te worden, maar daarmee wacht ik tot ik iets geschikt heb gevonden. Deze namiddag de randjes omheen blok 3 en 4 van de mysterie, en deze avond blok 5 van de GFV  . Morgen ga ik mijn hartjes maken, eentje voor de ruil en eentje om te verloten op de bus naar Parijs. Voor mijn patchwork-vrienden die meegaan, is er een specialeke Ik ga niet verklappen wat, maar tevreden zullen ze zeker zijn! Tot zo....

0 reacties:

Een reactie posten