vrijdag 11 november 2011

hello Good Morning How are  you?........ Dames een leuke dag gewenst , Op mijn programma staat , deze morgen afwerken van mijn brei -tas  ( soort boekentas) foto volgt... Deze namiddag naar de Demo-dag ovre Borduren op vilt bij Katie..."De Lander" Ben blij dat ik er nog eventjes bij kon. Tussendoor de huishoudelijke taken doen..... Deze avond misschien demo afwerken, en werken aan mijn boeken of iets anders.  Morgen staat Kertbollen breien van Arno en Carlos , dit ga ik eens volgen in de Veritas, we zien wel hoe ik het doe. maar het is eens iets anders hé!. Dames uit Poperinge , moet nog starten hoor ! heb en paar dagen iets anders gedaan en gerust, om de stoom een beetje af te laden ,maar zondag beginnen we eraan, reeds een vfrouwtje met brilletje geborduurd.... en begonnen met een halssnoer voor een mevrouw in het Retrachement! Tussendoor nog een kerstpakketje samenstellen met nieuwe spulletjes voor Australië ;Maisie and the Boys, Marina stuurde mij onlangs mooie sticheries op , je kunt dat toch zo niet laten hé ! Ze zal zeker tevreden zijn. Nog een slakje naar een dame toesturen en hopelijk na 3 december alle siggies klaar hebben , want deze mensen hebben al heel lang moeten wachten. Je ziet  ik zit ,sta of lig niet stil.....Maak eer een mooi weekend van ,je hoort en ziet het wel hoe het met mijn kerstbal is afgelopen ( ben zelf benieuwd!) ..............;;;

4 reacties:

Vlijtige Handjes zei

Wat ben je toch een bezige bij. Een mooie map met het kantje zo verwerkt.
Heel fijn weekend, groetjes Anita

Hilde zei

Ook een fijn lang weekend gewenst!

Lida zei

Leuk die map hierboven en jij en stilzitten, dacht het niet! Je bent dus lekker bezig! Ik ga morgen borduren, niet op vilt maar een heel nieuw borduurwerk, of ik nog niet genoeg te doen hebt! Veel plezier met de ballen, knuffel
Lida

Guusje, zei

Wat een leuke map en jij ook een heel fijn weekeinde met leuke dingen.

Een reactie posten