woensdag 30 november 2011

hallo dames! De ladies zullen vrijdag hoop ik tevreden  zijn!! AFFO'S : 3 Rollen, 1 Blokkenboek, 1 halssnoer, 2 Filtertasjes en 4 DMC boeken verder....klaar voor vrijdag!  Zal proberen ze nog deze avond op de blog te plaatsen samen met  foto's van de 6 knuffelquilts die mijn hartsvriendin Ghislaine voor haar 6 kleinkindjes maakte. Het zin juweeltjes geworden, maar daar zullen jullie persoonlijk kunnen over oordelen van mij krijgt ze een dikke ""10"" Alles een beetje opruimen in de hobbyruimte want het is er een puinhoop op de tafel! Morgen naar de kapper want mijn haren moeten echt geknipt worden, ze zien er niet uit! en dan nog eventjes boodschappen verrichten als ik niet te moe ben? Ik wens je ook een zonnige , frisse maar gezonde dag verder met veel ideetjes....................;;;;;;;;;;;;;;;;;;

4 reacties:

Vlijtige Handjes zei

Wat een schattig boek. Ik ben benieuwd bezige bij. Raak je nog wel eens de grond?
Groetjes Anita

katrien zei

Wat heb je het druk gehad met de bestellingen.Tot vrijdag.

AnitaS zei

Wat heb jij hard gewerkt. Veel plezier vrijdag.

Lida zei

Wat een prachtige map! Nu ik weet wel zeker dat ze er blij mee zullen zijn en is dat allemaal voor het bekende potje? Ben benieuwd naar de rest, knuffel
Lida

Een reactie posten