donderdag 15 september 2011

hallo Dames enkel wat van me laten horen, velen onder ons genieten nu van de mooie standen en werken in Saint-Marie au Mines , jammer dat ik moest afhaken, het ging niet gaan hoor met die knie van me. volgend jaar komt ook nog , althans dat hoop ik. Waar ben ik mee bezig, vlijtig aan spulletjes te maken voor de verkoop  in Aardenburg, ik toon je wel iets , maar niet alles hé... moet nog een verrassing blijven, dat het bruikbare  en decoratieve spullen zijn, dat staat vast!!  Morgen komt er een foto op de blog!( van een iets...lol) Ben ook bezig aan mijn eigen quilt , uit een boek maar dan net iets anders, ik kan niet laten van iets te veranderen, maar ja dat maakt je quilt toch iets persoonlijker hé!!. Vandaag staat op mmijn programma  een bezoekje aan De Lander samen met Sonia voor stof te halen voor een project, dan komt ze een beetje naaien bij me , zo is haar vrije namiddag ook nuttig gebruikt. Het is een leuke, gezellige lachse  lieve dame, met ook hele mooie projecten in het verschiet en al bezig . Dus , het zal voor mij ook een fijne donderdagnamiddag worden. Deze voormiddag, voor het bloggen, huishoudelijke karweitjes opgeknapt, om na het bloggen wat te rusten, maar tijdschriften te bekijken naar ideetjes die ik zou kunnen verwerken of gebruiken in veranderde vorm voor kerst of iets anders, ja geschenken komen ook hé , de kerstruil komt er aan  en moet dan ook wat vernieuwing hebben voor een van de mede-ruilers. Denken en dromen, ......ja dat is net het leven, wees blij dat we dit nog kunnen. Ikwens jullie allemaal waar ook een zonnige leuke , voor de mensen in Saint-Marie, hou jullie geldbeugel in de gaten !!!maar geniet ervan.. voor de mensen thuis, geniet van ieder moment met liefde , vriendschap en vooral met nieuwe creaties...

5 reacties:

AnitaS zei

Veel plezier en naai ze vanmiddag.

Lida zei

Hallo Carine,
Nu jij krijgt een gezellige dag en dan heerlijk samen lapjes uitzoeken, wat wil je nog meer! Ik hoop dat je een heleboel inspiratie opdoet en vooral geniet van een lekker creatieve dag, knuffel
Lida

katrien zei

ook voor jou fijne dagen.morgenvroeg vertrek ik met de bus naar ST.marie.Jammer dat het je niet lukt.Hou je goed hé.

Lee Prairie Designs zei

Hello Carine....I wish I could read your post but the button is not displayed on your translator. So I can do it. I love your blog and I am always so thrilled when you visit me and leave me your sweet comments! I hope you can help me out!
Hugs, Carolyn also could you please send me your email...Thanks :)

Lee Prairie Designs zei

Hello Carine....I wish I could read your post but the button is not displayed on your translator. So I can do it. I love your blog and I am always so thrilled when you visit me and leave me your sweet comments! I hope you can help me out!
Hugs, Carolyn also could you please send me your email...Thanks :)

Een reactie posten