vrijdag 16 september 2011

Goeie morgen allemaal; Velen onder jullie zijn naar St-Marie Aux -Mines , ik wens jullie dan ook veel quilt-genot en mooie aankopen toe.  Hier zijn enkele voorbeelden die ik te koop aanbied op 5 November 2011 in de St.-Baafskerk te Aardenburg NL. (Juist over de grens) Op de foto zie je klossenstandaards met klosje garen , (schaartje en vingerhoed niet inbegrepen!) keuze uit vogeltjes en hondjes, alsook boekenleggertje Poes maar er zal ook een hondje zijn.  Het bloempje ,kun je gebruiken als ornament voor de kerstboom op te fleuren, corsage , kussenversiering , plaidversiering enz. Dit is het groot model , er volgt nog een klein model. Het hart met foto zal ook verkrijgbaar zijn met een andere foto op , die gans mijn collectie zal vertegenwoordigen, maar deze toon ik niet.... dit is mijn voorbeeld waarop ik en mijn jongste broer "Marnix " opsta ....Marnix heeft A.L.S. en ik wou nog een tastbare herinnering voor hem en voor mezelf, daarom dat ik op het gedacht kwam om zo'n harten te verkopen, er zullen kleinere hartjes verkrijgbaar zijn, alsook allerhande in het wit en sepia. daarnaast nog kleurrijkere elementen, en bruikbare spulletjes. Komen jullie ook daarheen?..... Ik hoop jullie daar te ontmoeten. Ik wens de thuisblijvertjes nog een leuk weekend toe vol inspiratie en naai-plezier!  Zondag toon ik mijn lapjes  voor week 2 van het "365 Vrolijke Lappen Project " Deze namiddag start opnieuw de eerste Bee in het Retrachement  NL . Het zal een blij weerzien zijn van de groep vol nieuwe ideeën en een mooie show&Tell. Ben benieuwd  en tot zondag...........

1 reacties:

mieke zei

Carine, mooi dat hartje met die foto erop.
Een foto op stof zetten, is dat moeilijk ?

Succes met de verkoop van al je mooie spulletjes.
grtjs Mieke

Een reactie posten