maandag 5 september 2011

goeie avond, hieronder en boven enkele foto's van de geschenken die ik vandaag mocht ontvangen, ik dank ons Veronique(kaartje met een mooie cent), mijn man, annemie, ghislaine , Sabine( haar geschenk toon ik later) Nadine Lefevre(cadeaubon ) , Nadine Verstraete(stofjes en kaart),voor de mooie geschenken , stofjes cadeau-bonnen, bloemen ,de mooie dozen die mijn vriendin Ghislaine bij Sophie voor mij maakte , de é-cards die ik mocht ontvangen en de gelukwensen van de mensen via Facebook, email enz.
 Hieronder ook de foto van de mooie quilt van Nadine Lefevre met hond Jules, gewoonweg Prachtig! alsook mijn project waar ik nu vol op aan bezig ben" tussendoortje" noem ik hem., en het sfeerbeeld van deze namiddag , we waren met z!n vieren vandaag , maar toch druk in de weer om een affo te benaderen, bijna...maar nog niet helemaal, komt wel , dus dames , niet getreurd er is nog veel werk aan de winkel , we rijden verder ......... goedenacht en tot een dezer dagen, misschien morgen....

3 reacties:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Carine en hartelijk dank namens mijn moeder voor de felicitaties voor haar verjaardag!

Lida zei

Hoop dat je echt een heerlijke dag hebt gehad en je bent in ieder geval heerlijk verwend, enige lapjes, leuke kaarten en veel mensen die aan je dachten! Nu vandaag ben je dus 60 + 1 dag en moet je weer gewoon verder, maar ik denk dat al die lieve attenties ook deze dag nog wel doorwerken en een glimlach om je mond kunnen toveren! Fijne creatieve dag, knuffel
Lida

AnitaS zei

Nog van harte gefeliciteerd. Je bent heerlijk verwend. Prettige week.

Een reactie posten