woensdag 22 december 2010

hallo, Heb zojuist verschillende blogs bekeken en was terecht verrast over de mooie dingen die gemaakt zijn. Ga vandaag mijn naalden-rolletje afwerken. Vervolgens voortdoen met mijn Beren-quilt  Blok 3 ,hopelijk zit deze nog voor eind jaar ineen. Want blok moet ook nog af. Volgend jaar start ik zo wie zo terug met een mysterie-quilt  , nog geen werk genoeg , maar ja.....Gaan er mensen van jullie mee naar L'aiguille en FĂȘte in Parijs het weekend van 12/13 en 14 Februari? of naar Veldhoven in Mei? Laat het mij eens weten.
Patchworkwilma: zou graag eens lapjes ruilen, zin om mee te doen, ik wel, laat het haar weten, zo zien we dan wel weer. Misschien een goede start om een vriendschaps-quiltje te starten  en wie  worden met z'n allen blij verrast bij het resultaat. Nog een leuke dag verder en tot de volgende ...

0 reacties:

Een reactie posten