woensdag 8 december 2010

Goeiemorgen, het is weer wat mistig buiten, dus opgelet als jullie de baan op moeten!. Gisteren dinsdag ben ik naar de Bee bij Sophie geweest, had mijn stofjes vergeten, dus opnieuw een nieuwe keuze uit haar stofjes en dan aan de start van de eerste blok van een Lente-Sampler. Conny , en Marie-Jeanne  hadden weer heel wat lekkers bij, traktatie van hun verjaardag! Laat de kilootjes maar komen, en hopen dat deze er terug af gaan!  Later toon ik deze, ben uit noodzaak begonnen aan een stichery , niet te geloven.....een Kip...Het werd een leuke namiddag zoals gewoonlijk, kijk er altijd naar uit om er naar toe te gaan. Na mijn thuiskomst, eten klaargemaakt om vervolgens voor de Malletjes , de kopjes klaar te zetten met lekkernij. Het werd een plezante afsluiter van de dag, met heel veel leute en absoluut veel gewerkt . Agnes had haar "Quack-Quack quilt af. Het is een mooi exemplaar geworden. Vanavond wordt het de tweede les van Twinkelberry- Berenquilt. We krijgen blok 3 en 4. Ben al begonnen aan de blokjes voor rondom de stichery van de blokken, zo win ik tijd en zal ik zeker met een gerust gemoed 2011 een quilt af hebben. Het is de laatste tijd zo druk, dat ik nergens meer toe geraak.  Goede voornemens , is al een halve start, nu nog volhouden  en hopen dat het lukt. Tot morgen, ik stuur jullie alvast een foto van een van mijn werkjes ( affo's van een tijdje terug) Dit is een quiltje van 20cm/20CM  - applicatie die ik vorig  jaar maakte voor de wedstrijd van Creativa -beurs te Kortrijk; Ik won hiermee  een Singer-naaimachine, die ik nu aan mijn dochter geven heb. Ik stuur je deze door in afwachting van mijn hedendaagse werkjes.

2 reacties:

katrien zei

Hé dit is wel een leuk winterquiltje.
Straks ben ik denk ik in jou buurt.Shoppen met mijn dochter in Brugge.

Lee Prairie Designs zei

Carine, This block is darling, thank you for sharing with us.

Also, thank you for visiting and commenting your sweet note on my blog. I tried to email you to thank you but can't find your email on your profile.

Best wishes to you, Carolyn

Een reactie posten