dinsdag 5 augustus 2014

Goeie morgen , juist mijn stof afgedaan en geveegd, straks rond 7, een dweiltje slaan, en was insteken in het machine en laten draaien.... ja  dat hoor tot onze taken  haha.... moet gebeuren. Vervolgens iets herstellen voor een lieve kennis. Deze kippen en dambord die ik voor haar maakte , hebben een waterpartij over hen gekregen toen  de regen binnenstroomde, helaas, de kippen zijn er goed vanaf gekomen maar het dambord had averij opgelopen, namelijk nat op een metalen ondergrond en op de onderzijde een grote roestplek tot gevolg. Gelukkig heeft Ciske  nog wat van de stof over, je ziet namelijk het is geen patchworkstof , maar tweed,  dus op zich niet evident om in te werken. Maar in plaats van hem aan de achterkant volledig los te maken, want hij is gequilt, hadden de mede-quiltsters een andere oplossing, een nine- of four patch maken en deze erop te plaatsen  zoals een label. een goed gedacht. dus dit moet ook nog geklaard worden. zo zie je maar aan werk geen gebrek.

Nu ga ik mijn tekening nog eens opnieuw tekenen op mijn Japanse, want de witte kalklijnen die gaan er zo gemakkelijk uit niet te doen........

Ik wens jullie een fijne leuke , dag toe vol verrassingen en plezier en vergeet niet een steekje per dag maakt je gelukkig en blij! knuffel..........................

1 reacties:

Judith zei

Mooie kopjes en succes met de herstelwerkzaamheden, fijne dag

Een reactie posten