maandag 4 augustus 2014

goeie morgen allen,
deze week goede voornemens buiten wat rusten ,juist gedaan met poetsen  hihi....lol.
Deze quilt moet enkel nog een zevental  cirkels gequilt worden en met bogen afgewerkt worden, het is een 2-persoonsbedsprei. dit jaar moet hij nog af! wanneer dat horen jullie wel . het is zeker een10 tal jaren geleden, dat hij op de kapstok naast mijn kast hangt.

Gisteren en eergisteren, aan mijn Japanse gewerkt, hij is gequilt, nu nog een dag of  twee en mijn Sashiko en
dan is er nog eentje af. Ben goed bezig vind ik zelf .... De foto zal helaas maar na woensdag te zien zijn, aangezien mijn dochter de batterij van mijn fototoestel nodig had en ze een twee dagen naar Londen gaat.

Ik wens jullie toch een zonnige en liefdevolle maandag toe met al dan niet steekjes maar.... geniet van elk moment , het leven is te kostbaar, doe dit met mensen waarvan je houd!  een stevige quiltersknuffel aan allen

2 reacties:

Anoniem zei

ik herken mezelf links op de foto ;-)
leuke quilt!

Lida zei

Wow wat is hij prachtig geworden en het werd ook tijd dat hij af kwam! Maar nu heb je wel een heel mooie quilt! Succes met je Japanse, ben benieuwd hoe die eruit gaat zien! Knuffel
Lida

Een reactie posten