donderdag 7 augustus 2014


Goeie morgen iedereen, gisteren de laatste hand gelegd aan mijn Japanse, van zodra ik kan vraag ik het ventje om een foto te nemen en dan zet ik hem op het blogje. Vandaag een Rug Mug klaarmaken voor het quiltweekend in November, daarna nog een nieuw speldje ontwerpen voor Helmond quiltdag en een siggy.
Mijn blokjes en afvalbakje is klaar voor quiltweekend in September met de Hoppequilters. Wat mooie vooruitzichten om dan nog maar te zwijgen over het bezoekje aan de Vlasdag in Dreischor nu 16 september alsook Veldhoven in Oktober  haha... niet weten  wat gedaan geen probleem lig nog met heel veel te doen zaken , jullie ook denk ik dus heerlijk dit met elkaar te delen . Ik wens jullie allen een fijne zonnige en leuke dag toe , al dan niet met steekjes knuffel

2 reacties:

Lida zei

Leuk geworden, zal ook eens zoiets gaan maken, leuk voor bijeenkomsten en weekends! Knuffel
Lida

carine zei

Lida dit is eentje van over 2 jaar . Dit jaar aan een nieuwe versie toe. mijn Rug Mug is klaar .....tot morgen knuffelxx

Een reactie posten