zaterdag 26 oktober 2013

Drukke tijden maar niettemin leuk en dan nog een weekje ......Aardenburg.......................

Hallo dames , vlug wat nieuws uit het Brugse front! Deze hartjes heb ik gemaakt voor Aardenburg op 2 november en allerlei moois!! Toch daarvoor nog druk bezig want ze hebben succes.... Bij Gobelin geweest deze morgen, ja echt waar stof halen voor de achtergrond van mijn Baltimore, niet te geloven hé, maar ik ga hem toch opnieuw maken, de quilt waaraan ik een eerste blok starte, is niet goed van kleur , zeemzoet, te kinderlijk voor mij. Dus gooien we het over een andere boeg, veel werk maar o zo mooi.vandaag en morgen vlug nog spulletjes bij maken, en de tijd die me volgende week rest ook gebruiken hiervoor.....tussendoor eventjes tijd maken voor mijn werk.....moet kunnen .

Een drukke week voor de boeg, van rusten geen sprake maar dat maakt niet uit , dan ben ik gerust en loopt alles zaterdag vlotjes. De fleesjes om over de tafels te leggen zijn gewassen en klaar voor deze dag. vanmiddag eens alles overlopen en opschrijven, wat we meenemen , enkele spullen die ik toch niet meer ga gebruiken en afgewerkte quiltjes ook. Beertjes komen ook aan bod enige exemplaartjes , naaimachientjes van de collectie, naaikoffertjes enz.......
 Ik wens jullie allen veel steekjes toe en een fijn weekend en een vlotte gezellige week!

2 reacties:

katrien zei

Leuke spulletjes.Veel succes in Aardenburg.

Miet zei

super mooie hartjes ! veeeeeeel succes in Aardenburg !

Een reactie posten