zondag 26 mei 2013

waar ik mee bezig ben voor de open deurdag ontmoetingcentrum 'tReitje, Ook gisteren voor A.L.S. dag in Nederland hebben mijn bescheiden bijdrage iets bijgebracht...;

 
 
hallo, hier de kippen en het dambord , het tasbeugeltje in de mood van Zentangle, om  de open deurdag van het ontmoetingcentrum 'T Reitje te ondersteunen. Dus geen tijd om mijn eigen werk voort af te werken, toch ga ik vanaf morgen een tandje bijsteken, maar er moeten nog wat haakwerkjes af.

Gisteren was het A.L.S.-dag in Nederland, er werden door verschillende quilters blokken gemaakt om deze ziekte te ondersteunen, zelf stuurde ik 2 quiltjes op, waar door de bijdrage verschillende quilters gelukkig werden met de quiltjes. De totale opbrengst bedroeg 1065 €. De Liga gaat dit geld zeker goed gebruiken ter ondersteuning van deze patienten. Gaat naar Lida'sWebblog, kun je de quiltjes bekijken.....

In de loop van de week zal ik proberen nog eens te bloggen en jullie op de hoogte houden van mijn verdere verrichtingen.  Ik wens jullie dan ook een fijne steekjes week!

1 reacties:

Lida zei

Oh wat is je dambord leuk!! En wat grappig die leuke kippen erbij! Ben er echt weg van! Ook het tasje is beeldschoon, nu ben benieuwd wat er deze zonnige dagen uit je handen komt!
Dikke knuffel
Lida

Een reactie posten