dinsdag 6 november 2012

Een fijne steekjesdag..............

Goeie morgen allemaal, bij het sombere weer, is het normaal dat we ons induffelen in een quilt, maar wat is er heerlijker dan het creëren van een werk! Dus met de Kerst of Feestdagen in vooruitzicht aan de slag!  Sommigen onder ons werken aan sjaals, borduren . Waaraan ben ik nu bezig na weken van geschenkjes en dergelijke.. aan mijn Japanse Mola! gaat lekker vooruit, deze techniek is een welgekomen afleiding op de rest van mijn patch en is ook heel mooi, zet er deze avond een foto van op de blog. Ik wens jullie allen een fijne steekjesdag toe!! Hier een paar sfeerbeelden van de Bee in Hulste....(deze foto is er eentje uit Helmond -NL)

3 reacties:

Nanske zei

Hallo Carine,

Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad aan je beurs en een mooie omzet.
Je stand zag er op foto zeer aanlokkelijk uit.
Momenteel ben ik met de Hatched en Patched ( pakket) van Annick bezig.
Je weet wel...sterren, kerstboom en engeltje.
Hou je goed tijdens deze wat donkere sombere dagen en veel naaiplezier, Toedoeloe,Nanske XXX

Johanna Zweden zei

Wat een heerlijk dag hebben jullie gehad en wat een mooie quilts.
Fijne dag groetjes Joke

Lida zei

Ziet er weer gezellig uit, be heel benieuwd naar jouw Mola! Knuffel
Lida

Een reactie posten