vrijdag 17 augustus 2012

Dames nog enkele sfeerbeelden van onze Nederlandse uitstap gisteren...

Vervolg van onze uitstap , mijn vriendinnetje was er ook, "Onze Lida" met de glimlach en een knuffel begroet in Aztec-Rose , veel te vertellen natuurlijk en samen wat  geshopt hoe kan het anders,Nog enkele sfeerbeelden van..... Quiltshop Leur in Etten-Leur, De "Hacienda" in Zwijndrecht waar we genoten van  enkelen Water , Sangria en Passeo, het is eraan te zien, dat gezelligheid troef was. Mijn aankopen komen er pas morgen op,moet me vlug klaarmaken want ik ga deze namiddag op stap met Christje De Buysere, waarheen?? ik laat dat aan haar over, dat het gezellig zal zijn, weet ik zeker, morgen een kort verslagje , ook het tasje van Tania komt er dan op, dus kijk al maar uit. .... 

0 reacties:

Een reactie posten