vrijdag 17 augustus 2012

Dames gisteren een heerlijke uitstap gedaan met Inge, KatrientjeC, Marleentje v.d.Linden, Linda , Mietje, Veronique naar de quiltwinkels , Dotty in Tilburg, Etten-Leur  en Aztec-Rose in Zwijndrecht-NL, overal heerlijke ontvangst met koffie en een koekje, bij Aztec-Rose werden we extra verwend met een Broodje Kroket , wel heerlijk , frisdrank en koffie werden ons ook aangeboden .
Heerlijk geshopt, en veel....!!! Heb ook een nieuw bloesje meegebracht van in het Koopcentrum.
Mijn aankopen zal ik jullie op het volgende blokje tonen en vermelden van welke winkels... Jullie zien de uitgebreide foto's op het facebook, van Veronique, Marleen en Inge , denk dat Miet ze ook zal erop plaatsen. Ik wil hierbij Katrien extra bedanken voor de veilige en gezellige autorit erheen en terug alsook de medepassagiers voor de gezelligheid!Hier de werkruimte van bij Dotty, Zij ontving juist een oude gebruikte quilt uit Engeland, ook in haar nopjes, Het kussentje is er eentje waar ik stof heb meegebracht van bij Aztec-Rose,de   volgt hierboven.........

1 reacties:

AnitaS zei

Leuke dag. Ik ben weg van het kussentje.

Een reactie posten