donderdag 19 juli 2012

Deel 2 van de herindeling van mijn hobby-ruimte...



Goeie morgen dames, zoals gezegd, leid ik jullie verder rond in de hobby-ruimte, nog niet alles want dat is te veel van het goede hé...lol... mijn rest van de stoffen verzameling zowel op open boorden met enkele beertjes en accesoires, alsook mijn stoffenladenkast, met tijdschriften en nog nieuwe Ufo's in de doosjes, als Affo's op de legboorden,enz... deze werd ook door manlief gemaakt. De andere kast is er eentje waar mijn halve meter stofjes opgerold in staan, samen met de ufo's waaraan ik nog werk in desbetreffende dozen. Daarboven collectie van mijn beertjes. Aan de zijkant van de kast hangt een 2.75m Dronkenmanspad te wachten om verder afgequilt te worden.  Verder zie je nog een blokkenkast met mijn boeken ,in de mandjes projecten en patronen die dit jaar nog gemaakt moeten worden, ook mijn hartenquiltje mag ik niet vergeten, daar wordt volgende week aan gewerkt voor een Affo. Eerst nog een brei-haak etui, 1 naai-tasje, 2 filterzakjes, en tussendoor nog een blokkenboek.Breitas, blokkenboek met veel quiltwerk, een vierkant tasje sleutelhanger en.......
Nu ga ik mijn Breiwerk uittrekken en opnieuw starten met een kleiner nr.2.5 hopelijk staat hij mij dan aan........ slapen jullie zacht voor mij is de dag begonnen, heb toch een uurtje en half erdoor, voel me weer goed.....een fijne leuke dag vol steekjes gewenst

11 reacties:

Berna zei

Dat ziet er allemaal mooi uit Carine. Het lijkt wel een winkel!

Irena zei

wauw wat netjes,kun je dat ook bij mij komen doen,prachtige ruimte,groetjes irena

liesje zei

Amai zeg wat een hobbyruimte.Een droom voor elke vrouw die graag knutselt veel plezier ermee.
Lieve groetjes Carine

quilting Jeannet zei

Carine, wat heb jij een super leuke en handige hobbykamer, ik zag ergens dat hart hangen met die blokjes er omheen, staat ook nog op mijn schier oneindige lijstje.......

Heleni zei

Wat een beauty van een werkkamer Carine. Heerlijk.
Het zou zomaar een winkel kunnen zijn.
Mijn oog viel op dat hele schattige snoezige naaimachientje....

gr.Heleni

Lida zei

Jouw kamer is zo nog mooier geworden! Ik kijk weer mijn ogen uit naar al dat moois, zo gezellig je beren, je quiltjes aan de wand en dan al die andere mooie creaties! Prachtig! Maar een beetje slapen zou ook niet gek zijn hoor! Dikke knuffel
Lida

Hilde zei

Heel gezellig jouw atelier, zoveel mooie werken en spulletjes. Je orde is een voorbeeld voor iedereen!
Groetjes

Nelleke zei

Hallo Carine wat een pracht van een kamer heb je ook de complimenten aan je man en wat fijn dat hij zo handig is.En wat heb je al veel gemaakt je creativiteit is super.Groetjes Nelleke

katrien zei

Super jou hobbykamer.

Guusje, zei

Wat een geweldig grote en prachtige hobbyruimte heb je. En alles zo prachtig opgeruimd, helemaal geweldig.

marina zei

what a beautiful sewing room you have Carine.
Looks very organised and inviting!

Een reactie posten