dinsdag 23 november 2010

 We zijn blijkbaar in een stukje voor-winter gekomen, daarom ben ik begonnen aan een sjaaltje, breiwerk niet echt mijn ding, maar het was heel mooi en licht om dragen. Ben samen met mijn dochter Veronique, naar Mechelen geweest  en hebben ons ingeschreven voor workshops, Samen hebben we bij Dillian een Sneeuw-tafereel gemaakt met Artista. Het werden mooie stukjes , en Veronique heeft dan keramiek schilderen gedaan, waar ze een mooi stukje heeft afgewerkt. Zal wel te zien zijn op haar blog. . Ik ondertussen olieverf schilderen  een winter-tafereel , die zeer mooi is geworden. (is mijn mening en dat telt ook hé) Verder heb ik het druk gehad met de Kerst-ruil en Kerstgeschenken.  Ben bezig met Tail Feathers-quilt en de Beren-quilt en nog zo veel meer. Je ziet , stil zitten zit er niet in hoor! Gisteren de maandagbee the Sunbonnets bij mij. We waren allemaal met hele mooie en leuke werken bezig en hadden dolle pret, veel gelachen en genoten, maar ook gewerkt!
Vandaag ga ik naar Sophie in Varsenare voor de Bee van de dinsdag , dit doe ik om de twee weken. Hexagoon-hartjes staan er op het menu voor de kerstsfeer in huis. Of er zou nog iets anders uit de bus kunnen komen. Morgenavond naar de malletjes bij Chris, Donderdag naar Sluis met mijn hartsvriendin Ghislaine , waarvan ik zal profiteren, om mijn kerstpakketje te verzenden, iets te vroeg maar wel véél goedkoper qua verzendingskosten dan hier in Brugge.Weer een lapje stof .... Ik zal de batterijen van het fototoestel laten opladen en foto's nemen, vragen deze avond dat mijn man het zie zitten om ze op te slaan , en dan krijgen jullie wel de foto's van de werkjes te zien. Tot deze avond of morgen althans............

0 reacties:

Een reactie posten