woensdag 24 november 2010

hallo allemaal,
 Helaas is er iets mis met het fototoestel , zal moeten wachten tot manlief er iets kan aan doen. Hopelijk wel. Dus nog geen beeld maar wel klank... Deze morgen heb ik nadat de huislijke taken gedaan waren. Mijn sjaal gebreid , was me dat een tijdje geleden! Hij is goed uitgevallen.Mijn  malletjes gesneden  voor een Naalden-rolletje, die ik deze avond zal beginnen aaneen zetten. Het is Bee van onze Malletjes  en binnen 14 dagen bij mij. Verder visite gehad en moet deze avond nog kokkerellen voor mijn man.  Ik heb ook al iets voor de nieuwjaarsgeschenken voor de Suebonnets, Slakjes, De dinsdag-namiddag groep bij Sophie  alsook voor de Malletjes gezocht, dewelke bruikbaar is. Ik hou van hebbedingetjes die je kunt gebruiken.Zo zie je ,werk aan de winkel ,dus ga ik nu nog de geschenkjes voor de kerst-ruil inpakken zodat ik die morgen kan op de post doen in Nederland. Die persoon zal ze heel vroeg in de bus krijgen, maar later dan morgen ga ik niet meer naar Nederland. Zodoende. Ben benieuwd naar haar reactie,.Kijk ook al uit naar de blog-dag. Tot weldra , hopelijk met beeld!

0 reacties:

Een reactie posten