dinsdag 30 november 2010

hallo en Brr.. koude en sneeuwige morgen.
 Gisteravond werd het laat met onze Patchworkvrienden, We hebben een leuke Bee gehad , Sabine en Nadine waren bezig met hun Ratje Olivia  (Ik noem ze Ciske) te maken, Het worden ook mooie en lieve Ratjes.
Nadine V was bezig met haar kerstversiering en voor de Kerstruil Annemietje was aan haar mooie herfstquilt bezig die by the way  door mij ook nog moet afgewerkt worden. Zij heeft er een andere versie van gfemaakt, maar hij zal suppermooi zijn !!! Zeker weten. Jammer kon Laurette en Christientje niet van de partij zijn deze week, maar op 13 december wordt dit vast ingehaald. Deze vrienden maken heel mooie quilts.
Vandaag wordt het voor mij de verdere afwerking van mijn Green Farm Village  Berenquilt van Teddywinks
Gisteren werkte ik zoals beloofd , mijn eerste blok af, vandaag probeer ik blok  , de achtergrondblojes zijn reeds gesneden en de tekeningen zijn overgebracht om applicatie en stichery te voltooien, want volgende week zijn er weer 2 blokken en die moeten nog voor het eind jaar in elkaar gezet worden, zodat 2011 een goed patch-begin kent. Allé proberen hé! Zo tot enkele uurtjes verder , en misschien sta de foto van blok 1 te toon.

1 reacties:

Sabine.v zei

Goeiemorgen Carine, ja ik ben in ieder geval goed thuisgekomen. Er was nog geen zout gestrooid op de autostrade en we reden in één file op de rechterstrook à 30-50 km/uur. Bedankt om ons te helpen het ratje af te werken. Was niet simpel om de oortjes en oortjes op de juiste plaats te zetten om dan nog maar te zwijgen van het vastzetten van die schijfjes. Nu nog buikje vullen en kleedje maken en Olivia mag op de kast staan.
Knuffels, en groetjes aan de andere patchworkers

Een reactie posten