woensdag 24 juni 2015

Morgen donderdag 25 Juni is er .........

hallo dames , morgen  donderdag 25 juni  zijn er al 44 lentes voorbijgegaan dat we in het huwlijk traden!
wat vliegt de tijd toch snel...een mens staat er nooit bij stil, in vreugde en verdriet, met hoogten en laagten, tja dat is het leven, maar ik ben toch trots op mijn kinderen, onze Dominique die er niet meer is ,maar ontzettend elke dag missen zoals het gisteren was, Ons Marleen, Ons Veronique die hun weg in het leven vonden, met daarbij onze kleinkinderen Margot, Seppe en ons Melissa. Als zij het goed hebben , dan is alles goed.

Ik ben tevens dankbaar  aan mijn ventje, die er voor mij en zijn gezin was , in hele moeilijke tijden, maar ook in zeer vele gelukkige momenten, ja oud worden met hem is een mooi geschenk . Ik vind op zo'n moment moeten we daar eens bij stil staan en dit kunnen
 meedelen met anderen die ook nog van elkaar mogen genieten, wat een voorrecht niet?
 Ik wens jullie daarom aan allen gehuwd of samenwonend een fijn leven toe en geniet ervan in al zijn facetten, zelfs als het moeilijk wordt, steun elkaar door dik en dun,, geniet  en daarom wens ik jullie vandaag een hele zonnige , leuke , gezonde en liefdevolle dag toe ..

Vrijdag zijn  we  op quiltweekend maar daarover later meer .......

7 reacties:

katrien zei

Proficiat

Unknown zei

Proficiat met je huwelijks verjaardag .
Geniet van de mooie momenten samen .

Zusjel zei

Een fijne dag gewenst, en drink er maar bubbeltjes op.

tiny zei

van harte gefeliciteerd met je huwelijksdag. En inderdaad geniet van alle momenten.

Anoniem zei

Gefeliciteerd

Annelies zei

Gefeliciteerd !

CAESAR SHOP zei

Thank you for sharing in this article
I can learn a lot and could also be a reference
I hope to read the next your article updates

[-] Vimax Asli
[-] Vimax
[-] Vimax Canada
[-] Pembesar Penis
[-] Agen Vimax Asli

Een reactie posten