zondag 4 december 2011

Hallo dames dit icoontje kenner er reeds veel onder jullie, ik verwijs naar Jeanneke's blog, Het is een uitdaging voor iedereen die het ziet zitten om elke dag of zoveel als je zelf wil t deze blokhut te maken.  Ik doe alvast mee maar het zullen er maar 56 stuks zijn, iedere week eentje maar om mijn quiltje te doen passen , dienen er nog een paar extra gemaakt te worden. Die toon ik wel als we gestart zijn hé..... Dus mensen die zich geroepen voelen , ga ervoor!...... Nog een leuke ,warme  en gezellige avond nog  en tot .......weldra

5 reacties:

Hilde zei

Laat je maar gaan met deze quilt, je zal er wel plezier aan hebben. Ik pas, er zit nog iets in de kast (al anderhalf jaar...)
Groetjes

Anoniem zei

veel succes! ik pas ook, maar ga met veel plezier jullie vorderingen volgen

Klaske zei

Ik heb me ook opgegeven, denk niet dat het er 366 worden, we zien wel waar het schip strand toch?
Jij ook nog een fijne avond!

katrien zei

Leuk dat je ook meedoet.

AnitaS zei

Ik ga ook mee doen. I per dag zal wel niet lukken, maar dat geeft niets.

Een reactie posten