dinsdag 20 december 2011

Goeie morgen allemaal , gisteren in de namiddag een gezellige Bee gehad, jammer dat Marleentje niet aanwezig kon zijn.... We hebben elkaar goede wensen bezorgd met een geschenkje erbij.Had voor allen nog een thee-kannetje  die je ziet in de onderste doos , , deze ronde doos en kannetjes heb ik zondag van Valkenburg meegebracht.  Op de bovenste foto zie je nog zo'n prachtdoos waarin dit mooie pakketje stof en een een kerstkaartje gekregen van mijn vriendin Ghislaine , de kerstkaartjes werden door de kleinkinderen gemaakt ,dit maakt het nog mooier.  Het kaartje kreeg ik van Annemie , houdertje van Nadientje L  en het mooie huisje van Chrisje.  Allen hartelijk bedankt hoor! Ze waren allen druk aan het werk  en hebben veel gedaan , niettegenstaande onze babbel en leute  want die ontbrak er niet aan.  Christientje Hostens was gisteren ook jarig  heb nog een felicitatie gesprek gevoerd , weer een lange babbel, maar daar zijn vrienden voor ! Vandaag naar Sophie , moet nog 1 applicatie doen, kan de derde rij aaneen zetten en aanzetten aan de twee vorige.,dit probeer ik nog deze morgen te doen, deze namiddag  malletjes kleven, zodat ik terug verder kan met de ringen te maken. Ik wens jullie allen nog een fijne dag toe en misschien tot morgen .......

4 reacties:

Lida zei

Leuke/lieve cadeautjes en kaarten, je hebt en je bent verwend! Succes met de ringen en alle andere steekjes, fijne dag, knuffel
Lida

Ans zei

Wat een leuke thee potjes! En het andere is ook al zo mooi. Groetjes, Ans

mieke zei

Hele leuke doosjes en schattige theepotjes.
Zijn het speldenkussentjes ?
grtjs Mieke

Hilde zei

Schitterende doosjes en dan die theepotten !!! Jij weet het toch altijd te vinden!
Groetjes

Een reactie posten