woensdag 24 augustus 2011

hallo allemaal , druk,druk bezig met van alles.....kan helaas niet mee naar ST-Marie aux Mines. Volgend jaar komt misschien ook nog eens hé! ben begonnen aan een nieuwe quilt , jullie zullen hem zien zodra een gedeelte van de top klaar is. Ook gestart  met de herfstquilt, kreeg een vervroegd verjaardagsgeschenk van Annemie namelijk het patroon, van bij de opendeurdagen van De Lander. Ik verjaar pas op 5 september , dus wel een tijdje vooraf , maar dan is annemie in Malta. Morgen komt Jeannetje om de begonnen nieuwe quilt over te tekenen, en inzicht te krijgen in de gebruikte kleuren, voor haar is het nodig dit visueel te zien. Lekker een aangename vooruitzicht. Een lieve vriendin van ver terug., eentje waar je op kunt bouwen. Deze morgen naar de begraving van Annick haar mama (Gobelin)  waren veel patchers aanwezig . Ga nu nog wat blokjes in elkaar zetten zo kan ik misschien  wat in elkaar zetten. Ik wens aan ieder van jullie een leuke avond en vooral nog wat steekjes........

4 reacties:

Guusje, zei

Nou je bent zeker druk met van alles en het ziet er ook allemaal even leuk en mooi uit. En ach je hebt helemaal gelijk volgend jaar is er weer een jaar.

Sabine.v zei

Zo kennen we je hé Carine, altijd druk en met van alles bezig. Spijtig van je knie en je uitstap naar Ste Marie aux Mines. Misschien volgend jaar?
Ben bijna zeker dat je nog stof en ideeën in overvloed hebt. Ben nieuwsgierig naar je nieuwe projecten. Tot maandag!

Lida zei

Hallo Carine,
Je bent inderdaad lekker druk, ziet er hartstikke gezellig uit! Al die lekkere dingen op jouw tafel, zie je nu zo voor mij in je atelier! Alweer een nieuw project, ja een af, dan direct het volgende, je mocht je eens ga vervelen! Hahaha, dat doen wij quiltsters echt niet! Ik ben druk met een jaren oude ufo en die gaat lekker, dus zodra ik weer terug kan in blogland zal ik daar foto's van laten zien. Wens je een fijn en gezellig weekend, knuffel
Lida

katrien zei

O,wat jammer dat je niet naar St Marie kunt gaan;
Druk met vanalles zie ik.

Een reactie posten