woensdag 18 mei 2011

Goeie morgen allen, ga vlug een boodschap doen  en vervolgens mijn boordjes voor middenstuk knippen, en aanzetten. Klaar maken van mijn sticherie van de berenquilt met H180 zodat mijn bloempjes en blaadjes erop kunnen, dan eerst mijn GDO volledig ineen proberen te steken vandaag, werkje klaar .... we zien wel , deze avond Malletjes bij Krisje, haar verrassen met een klein geschenkje voor haar verjaardag die was op Moederdag  twee vliegen in een klap... Dus dames doe verder met jullie mooie werkjes en mocht ik slagen dan zullen jullie het nog deze week op mijn blogje zien oké. Fijne en creatieve dag verder in alles wat jullie ondernemen........

2 reacties:

Madammeke Ongeduld zei

ook veel werk die sticherie

Francien zei

Ja Carine...soms kun je niet wachten tot het hh is gedaan en de boodschappen ook...ik ben smorgens nog aan het werk en kan soms al denken aan de uurtjes dat ik wat aan mijn quiltjes kan doen..ga soms zelfs vlugger werken of sla wat over thuis voor de volgende dag..de tijd loopt soms echt weg!! Jij ook succes met je mooie quilt...groetjes Francien.

Een reactie posten