vrijdag 20 mei 2011

Dag allemaal de laatste dag van de week voor het weekend begint, het is zonnig buiten en dat heeft weer meer moed om er tegenaan te gaan, shoppen, poetsen, en niet te vergeten patchworken........zo zie  je maar  Vandaag staat voor mij het retrachement in Sluis op het programma, zullen met twee of drie belgen vertegenwoordigd zijn, want de rest is op eis of jammer maar ziek....Ga verder doen aan mijn GDO of aan de Berenquilt, ben er nog niet uit!. denk dat het de berenquilt wordt! Krijgen vandaag ook het nieuwe patroontje voor de quilt van de Zwin-quilters , maar daar het nu kleine malletjes zijn, doe maak ik deze liever thuis, kwestie van juist te werken , dat is heel ....belangrijk! heb nog werk zat...... De foto's hierboven dateren ook al van een tijdje terug ...maar aangezien ik nu nog geen foto's heb van mijn andere ,(volgende week)breng ik jullie al in de sfeer....Je ziet mijn man heeft het duidelijk met al zijn vrouwen naar zijn zin hé!.............. Fijn weekend gewenst en tot Maandag , weekend word te druk voor de eerste Communie  gaan shoppen, moet nog kledij enz. halen, op het laatste moment.......tot dan

5 reacties:

katrien zei

WAt een gezelligheid.
Fijn weekend.

Quiltlia zei

Wat ben je toch druk met vanalles,wel leuk hoor.Jij ook een prettig weekend.
Groetjes Lia

Guusje, zei

Het ziet er allemaal erg gezellig uit. Fijn en zonnig weekeinde.

Lee Prairie Designs zei

A fun day with your friends! It is wonderful that your husband enjoys your friends and hobby! Mine does too! We are lucky... Thanks for sharing and have a lovely weekend.

Carolyn :)

Lida zei

Ik hoop dat jullie een heel mooie zondag hebben gehad met een prachtig communiefeest! Jammer dat het weer vandaag niet meewerkt! Maar ben zo benieuwd wat je allemaal hebt gebrouwen, vlug wat forto's laten zien hoor, knuffel
Lida

Een reactie posten