maandag 11 april 2016

hallo iedereen, een nieuwe week, een nieuwe start vol plannen,maar daarom nog niet allemaal uitvoerbaar ...... gisteren mijn borduurquiltje die ik bij Created By Mascha kocht gemaakt...
vergde wel nog de nodige tijd, niettemin dat het lang geleden was dat ik nog kruissteekjes had gemaakt... toch aardig gelukt lijkt mij!
ziehier het resultaat..... toch blij . vandaag met de quiltvriendinnen weer gezellig bee maken van deze morgen rond 10.30u tot deze avond omstreeks zelfde uur. dus aan de slag, nu vlug nog eens stofzuigen, de tafel staat klaar , hun bestelde spulletjes ook die ik meebracht van bij Marcha en Mascha..... was de moeite moet ik wel zeggen. Vandaag mijn laatste band aan elkaar zetten van Petra Prins quilt en dan kan de boord eraan! zou ik graag vrijdag eraan zetten in de Bee in Poperinge.... zo is ie nog klaar voor ik naar Nantes vertrek, en erna kan ik hem sandwichen... allé dat is mijn bedoeling deze week.... we zullen zien hoe ver ik geraak!!
ik wens jullie alle fijne maandag toe en zet hem op hé!!! jullie mogen ook reageren enkel klikken.... en natuurlijk jullie ongezouten menig neerpennen......

2 reacties:

Nanske zei

Mooi, Carientje.
Je bent weer druk bezig...
Fijne dag vandaag met de bee.
Groetjes,Nanske.X

marina zei

Lots of lovely work!
Great to see you in blogland again

Een reactie posten