zaterdag 29 november 2014

Weldra zitten we terug met z'n allen aan.....

hallo dames, weldra is het weer zover , eerst bij familie of thuis , genieten van een gezellig samenzijn en lekkere maaltijd. Maar voor mijn quiltvriendinnen ook onze jaarlijkse bijeenkomst....  dus hou jullie mail in de gaten de data komen eraan....

Samen genieten van een gezellige Bee  en fratsen, een verrassing .... lekker eten, en jawel  ook steekjes worden er gemaakt , bij de een meer dan bij de andere maar het gaat er altijd heel gezellig aan toe. Een dag vol herinneringen, voornemens en vooral vriendschap .... nu vlug verder werken aan mijn vrolijke ventjes ,daarna beginnen aan mijn kerst en nieuwjaarsgeschenkjes en als ik tijd vind  nog wat steekjes voor mezelf...haha, ... wat zijn we toch goed bezig haha...... aan allen een leuk weekend begin en tot volgende week met wat nieuwe fotos  met wat ik zoal mee bezig ben ,nu geen tijd gevonden om fotos te maken.......komt goed!

1 reacties:

Frederika zei

Een tijd om heerlijk te genieten met elkaar

Een reactie posten