donderdag 7 november 2013

Verslagje en vooruitzichten altijd mooi om naar uit te kijken hé......

vorige week zaterdag  was het dan Aardenburg, door het verlengde weekend was het niet zoals andere jaren, maar niettemin tevreden. Vele Belgen op bezoek gekregen , waarvoor mijn dank voor hun bezoek en interesse! Ook ons Liliane  is op bezoek geweest niettegenstaande haar drukke schema. Wil ook mijn hartsvriendin en Nicole , Marc, bedanken voor de hulp en vervoer, alsmede Christientje, en Conny en haar man en niet te vergeten KatrientjeC.

Nu verder werken aan mijn verschillende projecten en vandaag komt Katrientje C op bezoek, gezellig keuvelen en werken, maar eerst een strijkje doen, want huishouden komt eerst dan tijd voor ontspanning en nog 5 konijntjes maken .....Deze avond vrij atelier bij de Gobelin, dus we kunnen een beetje doorwerken. Fijn hé.

Ik wens jullie nog een fijne week toe niettegenstaande het miezerige weer, maar ook heel veel steekjes  en tot later.......

3 reacties:

Lida zei

Wat leuk! Dat schilderijtje heb je ook voor mij gemaakt en wat een enige spulletjes stonden er op je tafel! Hoop dat je veel hebt verkocht en het weer de moeite waard was!
Ik wens je een heel gezellige dag en veel plezier met je steekjes, knuffel,
Lida

AnitaS zei

Wat zag je kraampje er leuk uit. Fijne dag.

Wilma Kuin zei

Wat een leuke spulletjes op de kraam,.. Heb met mijn neus tegen het scherm gezeten,..
:o)

Een reactie posten