dinsdag 26 maart 2013

groetjes uit Chili-......

Goeie morgen dames, normaal zouden er gisteren fotos verschijnen van mijn afgewerkte stukken, zal voor later op de dag of morgen zijn. Mijn ventje moet de fotos nog maken, gisteren met de Bee geen tijd gehad . Daarom deze beelden, een tijdje terug heb ik een quilt met borduurwerk en samengestelde  blokken gegeven in de Bee. Marleentje Smessaert heeft hem gemaakt en is hem aan het quilten. Later een foto. Zij doet aan vrijwillegerswerk in Chili samen met nog mensen en haar man tijdens hun verlof. Ze vroeg me of ze deze blok mocht doorgeven aan Monica een van haar vriendinnen ter plaatse. Ik had nog een Spaans patchworkboek die ik gekregen heb toen ik een workshop op Tenerife gaf in Candelaria en dit aangeboden kreeg van de mensen aldaar. Stuurde hem samen met de blok op naar haar huis, bleek ze verhuist te zijn naar Santiago.....tweetal weekjes later, kregen we deze beelden toegestuurd , Monica en haar vriendin maakten deze blok in hun eigen kleuren. Zo zie je maar de wereld is klein en als we ons steentje kunnen bijdragen om nog anderen warm te maken voor deze heerlijke hobby waarom niet hé! Het spreekwoord zegt "Hoe meer zielen ....hoe meer vreugde!" is het niet.

Vandaag staat er het volgende op het programma, deze morgen, nog wat strijk , patroontje overtekenen voor blok 3 van Sweet Dream en eventueel al beginnen een uurtje te borduren.
Deze namiddag naar de Brei en Haakclub in het Reitje, deze avond de blok afwerken van de Camelot.
De zon is van de partij dit moet wel lukken......Ik wens jullie dan ook een zonnige dag met heel veel steekjes en tot morgen...........

2 reacties:

Monica zei

Oh, wat een super mooie blokken laat je zien, en wat leuk dat zij na een 'verhuis-reis' toch zijn aangekomen. succes met je bee

Lida zei

Wat leuk en wat is dat boek dan goed terecht gekomen! Veel plezier met je steekjes en hopelijk vandaag ook weer veel zon! Knuffel
Lida

Een reactie posten