maandag 17 oktober 2011

hallo Allemaal, zoals je ziet kom ik er tegenwoordig niet meer om te bloggen, dus vlug een woordje om jullie een leuke fijne week toe te wensen vol mooie werkjes en ideetjes. Het wordt frisser buiten, en dus kunnen we gezellig aan onze quilts werken, ideaal om te quilten , zo met onze billetjes onder onze quilt ,lekker warm.... ben nog altijd druk in de weer maar van zodra ik de bomen door het bos kan zien, dan toon ik jullie wel een samenhangend geheel van wat er te zien zal zijn , natuurlijk niet juist gedecoreerd maar toch ;... in Aardenburg.Het vergt veel tijd , want in de kleine spulletjes kruipt er  enorm veel tijd en als je dan ook nogal kieskeurig bent in wat je wilt aanbieden, dan vergt het een grote inspanning , maar ik hoop dat het beloond zal worden ....dus afwachten..... Nog een vriendschappelijke quiltdag ook voor de mensen die maar s'avonds kunnen een paar uurtjes besteden aan hun geliefde hobby..;; tot eendezer dagen  doei voor Nederland en Dag voor ons Belgenland ..lol

7 reacties:

katrien zei

Ben benieuwd naar al je mooie spulletjes.

Lida zei

Nou lieverd, doei terug en als alles er zo mooi uitziet als deze pompoen en muis, dan wordt het een knallend succes! Heb net even gekeken het is nog geen twee uur rijden, dus misschien kan ik mijn DP overhalen! LOL!! Knuffel
Lida

Quiltlia zei

Wat een schattig muisje.Jij ook een fijne week en succes met het maken van je mooie spulletjes.
Groetjes Lia

AnitaS zei

Ik ben weg van de muis, wat een schatje. Jij ook een hele fijne week.

mieke zei

Succes met waar jeallemaal mee bezig bent.
grtjs Mieke

Guusje, zei

Wat een schattig muisje en en wat een leuke pompoen. En ach het komt vanzelf wel weer, veel plezier bij het maken van al die leuke dingen.

Nelleke zei

Hallo Carine wat een leuke dingen laat je ons weer zien,het kan niet anders dan een groot succes worden.Groetjes en jij ook nog een hele fijne week Nelleke

Een reactie posten