donderdag 14 juli 2011

Goeie morgen, maar helaas een duistere morgen, grauw en grijs, maar niettemin een zonnige dag,want Lida komt vandaag naar Brugge en we zien elkaar voor het eerst in Levende Lijve hihi...; altijd benieuwd hé , noemt het vrouwelijke nieuwsgierigheid.  Wat staat er op het programma , wel kletsen, etentje, kanttentoonstelling , eventueel kantmuseum bezoeken, naar de Gobelin , helaas is De Lander niet van de partij , want ze is met verlof. en mocht het niet te hard regenen en Lida heeft er zin in eens met de bootjes varen op  de reien . Ondertussen wel eens een Koffietje gaan drinken hé met ..... misschien eens tot aan mijn huis mocht ze het zien zitten. Een namiddag is kort , want Lida vertrekt normaal , rond 8 uur van bij haar thuis en als het vlot verkeer is, denk ik dat het ongeveer 2.1/2 a 3 uur rijden is . dus rond het middag uur in haar hotel en dan hoor ik het wel., dus geen naaien vandaag. Gisteren bij de "Malletjes" een beetje gekletst , en wat uitleg gegeven betreffende een open speldenkussentje. maar veel gelachen onze gastvrouw was Gerda, binnen veertien dagen is Leentje onze gastvrouw in Adegem(bij Eeklo). Ik wens jullie allen toch nog een fijne en aangename dag toe en tot..................

2 reacties:

AnitaS zei

Lida zal wel al onderweg zijn. Helaas is het hier ook heel slecht weer. Ik wens jullie een hele fijne dag.

katrien zei

Veel plezier hoor.

Een reactie posten